Zabezpečenie tvorivých dielní
Výzva na predkladanie ponúk na poskytnutie služby
1 IDENTIFIKÁCIA OBSTARÁVATEĽA
1.1 osoba definovaná v § 7 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „obstarávateľ“)
Obstarávateľ:
Názov : ZORA – Združenie občanov pre regionálne aktivity
IČO: 36066524
Kontaktná osoba: Mgr. Diana Némethová, PhD.
Sídlo
Obec (mesto): Bratislava
PSČ: 831 01
Ulica: Bárdošova
Číslo: 12
Telefón/ Fax: 02/546 546 61
Email: diana.nemethova@gmail.com
1.2 Korešpondenčná adresa:
Obec (mesto): Bratislava
PSČ: 811 06
Ulica: Obchodná
Číslo: 52
Telefón /Fax: 02/5263 1074
Internetová adresa organizácie (URL): www.zoraoz.sk
2. NÁZOV PREDMETU ZÁKAZKY
„Zabezpečenie tvorivých dielní“.
3. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY
Predmetom podprahovej zákazky je zabezpečiť kurzy tvorivej dielne, prostredníctvom ktorých bude umožnené účastníkom kurzu získavať remeselné zručnosti pre rozšírenie manuálnych kompetencií detí z málopodnetného prostredia. Tvorivá dielňa bude zriadená v meste Rožňava, na ulici Zlatá 2. Účastníkmi kurzu budú deti základných škôl v Rožňave, prevažne deti ZŠ na Zlatej ulici v Rožňave, ktoré môžu získať isté pracovné návyky a postupy, umožňujúce rozvíjať ich prirodzené danosti a nadanie.
Predmet zákazky zahŕňa okrem uvedeného aj zabezpečenie priestoru, vybavenia a materiálu tvorivých dielní pre zabezpečenie vzdelávania v oblasti ovládania remeselného hrnčiarstva.
Obstarávateľ požaduje zabezpečiť lektora k predmetnému vzdelávaniu.
Ďalšie podrobnosti a špecifikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
4. MIESTO POSKYTNUTIA PREDMETU ZÁKAZKY
Miestom poskytovania služieb: mesto Rožňava.
5. ROZSAH PREDMETU ZÁKAZKY
Podľa opisu uvedeného v súťažných podkladoch.
6. ROZDELENIE PREDMETU ZÁKAZKY NA ČASTI
Neumožňuje sa.
7. MOŽNOSŤ PREDLOŽENIA VARIANTNÝCH RIEŠENÍ
Neumožňuje sa.
8. ČÍSELNÝ KÓD SPOLOČNÉHO SLOVNÍKA OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný slovník: 80522000-9 – Školiace semináre
Ďalšie činnosti:
80530000-8 Služby týkajúce sa praktického vzdelávania
Doplnkový slovník: FA01-6 – Na účely vzdelávania
9. TRVANIE ZMLUVY
Termín poskytnutia predmetu zákazky:
od 1. 09. 2010 do 30. 06. 2011
10. VYSVETĽOVANIE PODMIENOK PODPRAHOVEJ ZÁKAZKY
V prípade potreby objasniť údaje uvedené vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch k podprahovej zákazke, môže ktorýkoľvek zo záujemcov podľa bodu 9 súťažných podkladov požiadať o ich vysvetlenie priamo u kontaktnej osoby na verejné obstarávanie na adrese: ZORA – Združenie občanov pre regionálne aktivity, Obchodná 52, 811 06 Bratislava. Kontaktná osoba: Mgr. Diana Némethová, PhD., tel /fax: 02/5263 1074, v pracovných dňoch v čase od 10:00 h do 12:00 h a od 14:00 h do 15:00h, e-mail: diana.nemethova@gmail.com .
Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk a podmienok uvedených v súťažných podkladoch k podprahovej zákazke, sa považuje požiadavka doručená v písomnej forme obstarávateľovi dostatočne vopred, aby obstarávateľ mohol preukázateľne oznámiť všetkým záujemcom požadované vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, t. j. najneskôr do
15. 04. 2010 do 10:00 h. Obstarávateľ poskytne vysvetlenie do troch pracovných dní odo dňa obdržania žiadosti o vysvetlenie uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, t. j. najneskôr do 20. 04. 2010 do 10:00 h.
11. PODMIENKY FINANCOVANIA PREDMETU ZÁKAZKY
Predmet obstarávania sa bude financovať z prostriedkov Európskeho sociálneho fondu.
Lehota splatnosti faktúry bude do 90 kalendárnych dní od jej doručenia obstarávateľovi.
Uchádzač, s ktorým bude uzatvorená zmluva, môže poskytnúť na požiadanie obstarávateľovi bezúročnú pôžičku vo výške ponukovej ceny zákazky.
12. PREUKÁZANIE SPLNENIA PODMIENOK ÚČASTI
Podmienky účasti uchádzača vo verejnom obstarávaní:
Osobné postavenie uchádzača podľa § 26 ods. 1 písm. f) doklad o oprávnení poskytovať službu, a to preukáže predložením jedného z uvedených dokladov:
– výpis z obchodného registra alebo
– živnostenský list alebo
– doklad o zapísaní v profesijnom zozname vedenom profesijnou organizáciou, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci záujemcu na poskytnutie požadovaného predmetu obstarávania alebo
– potvrdenie Úradu pre verejné obstarávanie o zapísaní do zoznamu podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie alebo
– povolenie zriaďovateľa na podnikateľskú činnosť, a to
v origináli alebo jeho úradne overenú kópiu, nie staršiu ako tri mesiace k lehote na predkladanie ponúk
Doklady musia byť originály alebo overené kópie a nesmú byť staršie ako tri mesiace k lehote na predkladanie ponúk.
Splnenie podmienok účasti bude posudzované na základe predloženia požadovaných dokladov podľa tohto bodu výzvy, ktorými záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti. Hodnotenie podmienok účasti:
Splnil – áno, nesplnil – nie.
13. POSKYTOVANIE SÚŤAŽNÝCH PODKLADOV
Súťažné podklady si záujemca môže
písomne vyžiadať na adrese: ZORA – Združenie občanov pre regionálne aktivity, Obchodná 52, 811 06 Bratislava, a to u kontaktnej osoby: Mgr. Diana Némethová, PhD., tel.: 02/5263 1074, fax: 02/5263 1074, diana.nemethova@gmail.com, v pracovných dňoch v čase od 10:00 h do 12:00 h a od 14:00 h do 15:00h.
Spôsob prevzatia súťažných podkladov:
- na základe
písomnej žiadosti, zaslanej prostredníctvom poštovej zásielky na adresu obstarávateľa, uvedenú v tomto bode 13. výzvy,
- na základe
žiadosti, zaslanej elektronickou poštou na e-mailovú adresu uvedenú v tomto bode 13. výzvy,
- na základe
písomnej žiadosti, doručenej osobne záujemcom alebo splnomocnenou osobou záujemcu na adresu obstarávateľa uvedenú v tomto bode 13. výzvy.
Úhrada za súťažné podklady sa nepožaduje.
Po dni zverejnenia tejto výzvy, t.j. dňa
30. 03. 2010 obstarávateľ môže zaslať výzvu trom vybratým záujemcom spolu so súťažnými podkladmi.
Záujemcom, ktorí písomne požiadajú o zaslanie súťažných podkladov na základe tejto výzvy, najneskôr dňa 09. 04. 2010, do 10:00 h., budú súťažné podklady bezodkladne zaslané; žiadosť musí byť doručená osobe alebo prostredníctvom pošty do uvedenej lehoty na adresu podľa bodu 1. tejto výzvy.
Súťažné podklady, ktoré si záujemcovia
písomne vyžiadajú na základe tejto výzvy, a to u kontaktnej osoby podľa bodu 1. tejto výzvy, je možné prevziať osobne v sídle obstarávateľa
v pracovných dňoch od 10.00 hod. do 12.00 hod. u kontaktnej osoby podľa bodu 1. tejto výzvy alebo ich obstarávateľ doručí prostredníctvom pošty; spôsob osobného prevzatia súťažných podkladov záujemca musí uviesť vo svojej žiadosti, inak ich obstarávateľ zašle prostredníctvom pošty.
14. LEHOTA NA PREDKLADANIE PONÚK uplynie dňa 23. 04. 2010 o 10:00 h.
Ponuky musia byť doručené do tohto termínu na adresu obstarávateľa uvedenú v bode 13. výzvy.
15. Ponuky sa predkladajú v slovenskom jazyku.
OTVÁRANIE OBÁLOK S PONUKAMI sa uskutoční dňa 23. 04. 2010 o 11:30 h v ZORA - Združenie občanov pre regionálne aktivity, Obchodná 52, 811 06 Bratislava, I. poschodie
16. KRITÉRIA NA VYHODNOTENIE PONÚK
Jediným kritériom na vyhodnotenie cenovej ponuky bude celková cena za poskytnutie služby s DPH v eur.
Ponuky vyhodnotí komisia menovaná štatutárom ZORA, zložená z troch členov. Víťazom podprahovej zákazky sa stane uchádzač, ktorého ponuková cena bude najnižšia. Poradie ostatných uchádzačov sa stanoví vzostupne podľa ceny.
17. LEHOTA VIAZANOSTI PONÚK uplynie dňa 30. 06. 2010.
18. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE OBSTARÁVATEĽA
a) súčasťou ponuky musí byť vyhlásenie uchádzača, že súhlasí s podmienkami určenými obstarávateľom, podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača (
odporúčame vyplniť podľa Prílohy č. 1k súťažným podkladom),
b) obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa zmenia okolnosti, za ktorých sa súťaž vyhlásila,
c) všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku u obstarávateľa,
d) obstarávateľ si vyhradzuje právo podľa § 46 ods. 2. Z. z. č. 25/2006 zrušiť verejné obstarávanie, ak sa zmenia okolnosti, za ktorých sa súťaž vyhlásila.
19. PREDLOŽENIE PONUKY
19.1 Uchádzač vloží ponuku do samostatného obalu. Obal musí byť uzatvorený.
19.2. Vonkajší obal musí obsahovať nasledovné údaje:
19.2.1 adresu obstarávateľa,
19.2.2 adresu uchádzača.
19.3. Označenie
„VO - neotvárať“.
19.4. Označenie heslom:
„Zabezpečenie tvorivých dielní“.
20. ĎALŠIE PODMIENKY
1. Všetky ďalšie podmienky a podrobnosti k niektorým uvedeným bodom tejto výzvy a podmienky a špecifikácie súvisiace s dodaním tejto zákazky pre spracovanie ponuky uchádzača sú uvedené v súťažných podkladoch.
2. V prípade nesplnenia podmienky účasti podľa § 26 zákona č. 25/2006 Z. z., ďalej v prípade predloženia neplatných dokladov, nepredloženia požadovaných dokladov alebo informácií alebo poskytnutia nepravdivých informácií alebo skreslených informácií požadovaných v rámci tejto výzvy, ako aj súťažných podkladov, obstarávateľ vylúči záujemcu alebo uchádzača z verejného obstarávania; neplatnými dokladmi sú doklady, ktorým uplynula lehota platnosti, ktoré sú neúplné, alebo poškodené, nečitateľné alebo pozmenené, také, ktoré nie sú v súlade s § 33 ods. 4 zákona č. 25/2006 Z. z..
3. Ak ponuka uchádzača nebude zodpovedať požiadavkám obstarávateľa podľa technickej špecifikácie jednotlivých častí predmetu zákazky a ostatným podmienkam uvedeným vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch bude ponuka uchádzača zo súťaže vylúčená.
4. Obstarávateľ si vyhradzuje právo uplatniť § 46 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z. z. , t. j., môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie.
Bratislave dňa 29. 03. 2010
Za obstarávateľa:
––––––––––––––––––––––-
Mgr. Diana Némethová, PhD.
štatutárna zástupkyňa ZORA